dalej myślę że jestem w europie
więc po wysłaniu zdjęć dostaję następnego maila , ciągle miło , światowo , a tyle złego naczytałem się o tej marce , oszczercy .
Szanowny Kliencie Piotr Kret,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.
Po konsultacji z działem technicznym Pana TV zostanie skierowany do serwisu na naprawę. Do skierowania potrzebuję
* adres domowy gdzie znajduje się odbiornik telewizyjny
* data zakupu telewizora (DD-MM-RRRR)
* czy posiada Pan jeszcze karton od TV?
Z poważaniem,
Paulina Nowak
Biuro Obsługi Klienta
Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 – 18:00
Czyli jednak się poczuwają i skierują to pudło za 6 kawałków do naprawy , no tylko stanąć w kółeczku i zatańczyć. Jednym słowem po obejrzeniu moich zdjęć ,,zje.......,, tv ich dział orzekł do naprawy ( nie podejrzewają nieuki jedne że mik.radom ma lepszych magików - inrzynierów ) . Więc spokojnie ciągle odpowiadam na pytania i wysyłam odpowiedzi .