• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

gry i zabawy z serwisem Philips

Będę opisywał moje perypetie z serwisem Philipsa w Polsce oraz przestrzegał przed zakupem ich produktów .

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

jak to się zaczeło

Zaczeło się od tego że po siedmiu dniach w moim 65 calowym TV jakże renomowanej i światowej firmy Philips połówa ekranu zrobiła się biała. Ale co tam myślę sobię przecież firma dba o swoją reputację i TV wymieni . I już dostałem na odlew bo jako słuchający innych czyli tutaj tych co mi go wnieśli z RTV......... karton wywaliłem no bo i gdzie bym go trzymał. Ale dalej ufnie spoglądając w logo Philipsa dzwonię pod telefon który jest podany na ich stronie , przedzieram się przez ,,wciśnij jeden, wciśnij dwa,, i miła jak aniołek pani pyta czego moja dusza pragnie, wysyła formulaż i prosi o zdjecia. O kur...... jednak światowa firma. Wysyłam zdjęcia. Głupoty piszą że firma kładzie lagę na klijenta .

Jako że sprawa zapewne skończy się w sądzie nie będę tutaj ukrywał się ani stosował dziwnych interpretacji ustaw , załączam korespondecję tak jak ją mam :

Szanowny Kliencie Piotr Kret,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.

 

W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, proszę o wykonanie zdjęć telewizora.
Wykonane zdjęcia proszę wysłać, odpowiadając na maila. 

 

Z poważaniem,
Paulina Nowak
Biuro Obsługi Klienta

Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 – 18:00

Szukasz poradników FAQ, wskazówek, instrukcji obsługi lub poradników wideo? Odwiedź nasza internetową stronę pomocy technicznej w celu uzyskania odpowiedzi.



*połączenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

WYSŁAŁEM

 

07 kwietnia 2021   Dodaj komentarz
philips   tv  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Krecik530 | Blogi