jak to się zaczeło
Zaczeło się od tego że po siedmiu dniach w moim 65 calowym TV jakże renomowanej i światowej firmy Philips połówa ekranu zrobiła się biała. Ale co tam myślę sobię przecież firma dba o swoją reputację i TV wymieni . I już dostałem na odlew bo jako słuchający innych czyli tutaj tych co mi go wnieśli z RTV......... karton wywaliłem no bo i gdzie bym go trzymał. Ale dalej ufnie spoglądając w logo Philipsa dzwonię pod telefon który jest podany na ich stronie , przedzieram się przez ,,wciśnij jeden, wciśnij dwa,, i miła jak aniołek pani pyta czego moja dusza pragnie, wysyła formulaż i prosi o zdjecia. O kur...... jednak światowa firma. Wysyłam zdjęcia. Głupoty piszą że firma kładzie lagę na klijenta .
Jako że sprawa zapewne skończy się w sądzie nie będę tutaj ukrywał się ani stosował dziwnych interpretacji ustaw , załączam korespondecję tak jak ją mam :
Szanowny Kliencie Piotr Kret,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, proszę o wykonanie zdjęć telewizora.
Wykonane zdjęcia proszę wysłać, odpowiadając na maila.
Z poważaniem,
Paulina Nowak
Biuro Obsługi Klienta
Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 – 18:00
Szukasz poradników FAQ, wskazówek, instrukcji obsługi lub poradników wideo? Odwiedź nasza internetową stronę pomocy technicznej w celu uzyskania odpowiedzi.
*połączenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora
WYSŁAŁEM
Dodaj komentarz