• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

gry i zabawy z serwisem Philips

Będę opisywał moje perypetie z serwisem Philipsa w Polsce oraz przestrzegał przed zakupem ich produktów .

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

dalej myślę że jestem w europie

więc po wysłaniu zdjęć dostaję następnego maila , ciągle miło , światowo , a tyle złego naczytałem się o tej marce , oszczercy .

Szanowny Kliencie Piotr Kret,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.

 

Po konsultacji z działem technicznym Pana TV zostanie skierowany do serwisu na naprawę. Do skierowania potrzebuję 
* adres domowy gdzie znajduje się odbiornik telewizyjny
* data zakupu telewizora (DD-MM-RRRR)
* czy posiada Pan jeszcze karton od TV?
 

 

 

Z poważaniem,
Paulina Nowak
Biuro Obsługi Klienta

Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 – 18:00

 

Czyli jednak się poczuwają i skierują to pudło za 6 kawałków do naprawy , no tylko stanąć w kółeczku i zatańczyć. Jednym słowem  po obejrzeniu moich zdjęć ,,zje.......,, tv ich dział orzekł do naprawy ( nie podejrzewają nieuki jedne że mik.radom ma lepszych magików - inrzynierów ) . Więc spokojnie ciągle odpowiadam na pytania i wysyłam odpowiedzi .

07 kwietnia 2021   Dodaj komentarz
65cali   tv   philips  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Krecik530 | Blogi