• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

gry i zabawy z serwisem Philips

Będę opisywał moje perypetie z serwisem Philipsa w Polsce oraz przestrzegał przed zakupem ich produktów .

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

a jeszcze wieczorem......

Nazwa konta
Piotr
Rodzaj
Pomoc techniczna
Status
Nowy
Opis
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI NA SERWIS 02177959 NAZWA PRODUKTU: TV PHILIPS NR SERYJNY PRODUKTU: FZ1A2016005911 NR MODELU: 65PUS9435/12 OPIS REKLAMACJI: w dniu dzisiejszym otrzymałem informację że przy moim tv nic nie będzie zrobione chociaż białe plamy obejmują pół tv oraz zmieniają kolory wyświetlanego obrazu. KUPUJĄC PAŃSTWA PRODUKT ZA 6000 tysięcy złoty mam prawo oczekiwać że będzie on działał chociaż w granicach gwarancji w sposób perfekcyjny. Na samym dole wklejam odpowiedz serwisu z radomia a teraz mam pytania i prośby : 1. czy jakość emisji przy połowie ekranu w białych plamach jest prawidłowa i na proszę o przesłanie tej opinii lub tych norm 2. w dalszym ciągu zgłaszam że nie mogę korzystać z zakupionego TV Philips i że serwis w Radomiu próbuje ( jak wiele opisów państwa i tego serwisu w internecie ) pozbyć się mnie i problemu 3. w jakim celu był zabrany tv do naprawy ? Jeśli państwo nie chcą rozwiązać problemu proszę jasno napisać abym skierował sprawę na drogę sądową Model sprzętu: Philips 65PUS9435/12 Status zlecenia: W realizacji Aktywność: Dostawa [W przewozie] Opis naprawy: Jakość emisji obrazu prawidłowa dla tego modelu odbiornika.
Data utworzenia
7-kwi-2021
Data zamknięcia
 
07 kwietnia 2021   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Krecik530 | Blogi